Veelgestelde vragen
Algemeen
Controleer of je dezelfde inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) gebruikt als je voor Mijn Vattenfall hebt.
Ben je het wachtwoord voor Mijn Vattenfall vergeten? Geen probleem. Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen.
Vattenfall
Mijn Vattenfall
Als je nog geen Mijn Vattenfall-account hebt, dan heb je wel je klantnummer nodig om een Mijn Vattenfall-account aan te maken. Je klantnummer vind je op je jaarafrekening of op je bankafschrift bij de Vattenfall-afschrijving.
Meedoen
Voor het aanmelden bij Mijn Vattenfall is een e-mailadres nodig. Ook voor het bestellen van een cadeau heb je internet en een Mijn Vattenfall-account nodig.
- Een review is bedoeld om je mening over of ervaring met het betreffende artikel met andere klanten te delen.
- Vragen die via de review geplaatst zijn worden door Vattenfall niet beantwoord. Gebruik voor vragen het contactformulier.
- Reviews met persoonlijke gegevens, scheldwoorden, grove of kwetsende taal worden verwijderd.
- Reacties die over andere zaken gaan dan waar de review voor bedoeld is worden verwijderd.
Punten sparen
Aantal jaren klant |
Status |
Punten per maand |
0 t/m 1 jaar |
Brons |
10 |
2 t/m 4 jaar |
Zilver |
15 |
5 t/m 9 jaar |
Goud |
20 |
10 jaar of langer |
Platina |
25 |
Aantal jaren klant |
Klantstatus |
Punten per maand |
Winnen: winkans |
Minder dan 1 jaar |
Brons |
10 |
1x |
1 t/m 4 jaar |
Zilver |
15 |
1x |
5 t/m 9 jaar |
Goud |
20 |
2x |
10 jaar en meer |
Platina |
25 |
3x |
Buiten het programma Exclusief heeft de status geen voordelen. Onze service is voor iedereen gelijk.
Heb je het idee dat er toch iets niet klopt met de berekening? Vul het contactformulier in en selecteer de categorie 'Vragen over mijn status'. Of neem telefonisch contact op met de Vattenfall Klantenservice via 0900-0808 (gebruikelijke belkosten).
Punten inwisselen
Meer informatie over de goede doelen
Bestellen
- Plaats het gewenste cadeau in je winkelwagen en ga naar de bestelpagina.
- Bij 'Jouw bezorgadres' klik je nu op 'Is bovenstaande adres niet correct, wijzig deze dan hier' en vul de naam en het adres in van degene voor wie het cadeau is.
- De betreffende bestelling wordt dan naar dit adres verzonden terwijl jouw eigen gegevens ongewijzigd in je account blijven staan.
- Breng de ontvanger wel even op de hoogte dat er een pakje onderweg is. Op die manier voorkomen we dat het cadeau retour gestuurd wordt omdat de ontvanger niets besteld heeft bij Vattenfall en denkt dat het een vergissing is.
Heb je verder nog vragen over een defect product? Vul het contactformulier in en selecteer de categorie 'Mijn bestelling'.
Dit zijn de retourvoorwaarden van een zichtretour:
- Het artikel dient binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd te worden.
- Het artikel dient in originele staat en in de originele verpakking retour gestuurd te worden. De originele verpakking dient er netjes uit te zien.
- Alle onderdelen die in de verpakking aanwezig waren (boekjes en eventuele snoertjes en batterijen) dienen retour gestuurd te worden.
- De verzegeling van een Smartwatch, AirPods, dvd of game, mag niet verbroken zijn.
- De pakbon dient meegestuurd te worden.
Heb je vragen over de retourzending van je product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en selecteer de categorie 'Mijn bestelling'. We zijn ook per mail bereikbaar via info@exclusief.vattenfall.nl.
- Digitale vouchers, want deze worden per e-mail verstuurd.
- Kleine artikelen die door de brievenbus passen.
- Artikelen met een afwijkend formaat, die worden bezorgd door een speciale bezorgservices.
Vanaf 1 juli doet Postnl geen 'niet thuis' briefjes meer in de brievenbus. Via de Track&trace link die je per email van ons ontvangt, of in de Postnl app kun je zien waar jouw pakket bezorgd is.
Goed doen
Winnen
- Status Brons en Zilver = 1x winkans
- Status Goud = 2x zoveel kans
- Status Platina = 3x zoveel kans
Hoe het werkt: stel je je voor dat de prijswinnaar getrokken wordt uit een pot met lootjes. Voor elke Bronzen en Zilveren deelnemer aan de prijsvraag gaat er 1 lootje in de pot, voor elke Gouden deelnemer gaan er 2 lootjes in de pot, en voor elke Platina deelnemer 3.
Klantendag
Geldigheid van punten
Een voorbeeld:
Op 1 januari 2014 heb je je aangemeld bij Exclusief. Je hebt dat jaar elke maand 15 punten gespaard, wat neer komt op 180 gespaarde punten in totaal. Maar in oktober zijn er 105 punten afgeschreven omdat je een bestelling hebt gedaan.
Dit betekent dat de 105 punten die je van januari t/m juli 2014 gespaard hebt verzilverd zijn en niet vervallen. Als je verder niets meer besteld hebt zullen de punten die je vanaf augustus 2014 gespaard hebt gaan vervallen. Dit gebeurt per maand vanaf augustus 2019 totdat je weer een bestelling doet.