Contact

Heb je een vraag over Exclusief? Antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier. Ook onze chatbot Nina kan je verder helpen. Kom je er toch niet uit, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.

 

Tip:


  • Heb je een cadeaukaart of voucher besteld? Binnen enkele uren ontvang je de voucher of cadeaukaart in je mailbox. Heb je niets ontvangen? Kijk dan eerst in de spambox, vaak is de cadeaubon of voucher hier te vinden. Het is ook mogelijk om de voucher opnieuw te versturen vanuit je Mijn Vattenfall account. Ga naar Mijn gegevens, onder Status kun je de voucher opnieuw versturen naar een e-mailadres naar keuze.

  • Heb je een bericht ontvangen dat je brievenbuspakket bezorgd is, maar heb je deze nog niet ontvangen? Wacht nog 1 of 2 dagen. Soms kan het door langere levertijden bij PostNL iets langer duren voordat je je bestelling ontvangt.

  • Wil je een product retour sturen omdat het niet lijkt te werken? Bij veel producten hebben wij handige instructiefilmpjes geplaatst, om je te helpen het product in gebruik te nemen.

 

Gaat je vraag ergens anders over? Bijvoorbeeld over je energieverbruik, termijnbedrag, contract of aanpassing van je gegevens? Zoek dan contact met onze klantenservice.

 

Jouw vraag of opmerking over Exclusief

Inloggen Mijn Vattenfall
Onderwerp
Vul hier je vraag in (max 1000 tekens)
Jouw gegevens
Je klantnummer staat op je jaarafrekening
Velden met * zijn verplicht.

Open cookie settings