Wat is Exclusief?

Exclusief is een programma speciaal voor klanten van Vattenfall.

Wij vinden dat vaste klanten beloond moeten worden. En dat, hoe langer je klant bent, hoe groter de beloning moet zijn. Daarom hebben we het spaarprogramma Exclusief. Lees hier de voordelen van ons programma:

  • Cadeaus - Spaar iedere maand punten voor mooie cadeaus en duurzame producten uit ons uitgebreide assortiment.
  • Winnen - Win prachtige prijzen. Hoe langer je klant bent, hoe groter de winkans!
  • Goed doen - Hier kan je met de gespaarde punten bijdragen aan een goed doel, of aan duurzaamheid. Goed voor jezelf, en voor een ander.
  • Erop uit – Met enige regelmaat organiseert Vattenfall een exclusieve Klantendag. Je krijgt korting en wij organiseren allerlei leuke extra's. 

Profiteer direct van voordeel!
Log in met jouw Mijn Vattenfall gegevens

Heb je nog geen Mijn Vattenfall?
Maak een Mijn Vattenfall-account aan


Jouw status


Wij zijn blij met jou als klant. Daarom krijgt je een status op basis van het aantal jaren dat je klant bent bij Vattenfall. Hoe langer je klant bent, hoe hoger de status. En hoe hoger de status, hoe meer voordeel. Wil je weten welke status je krijgt? Kijk dan naar het onderstaand schema.

Klantstatus Platina


  • 10 jaar of langer klant
  • 25 punten per maand
  • 3x zoveel winkans
   

Klantstatus Goud


  • 5 t/m 9 jaar klant
  • 20 punten per maand
  • 2x zoveel winkans
 
 

Klantstatus Zilver


  • 1 t/m 4 jaar klant
  • 15 punten per maand
  • 1 winkans
   

Klantstatus Brons


  • Minder dan 1 jaar klant
  • 10 punten per maand
  • 1 winkans
 
 


Punten sparen: Hoe langer je klant bent, hoe meer punten


Door je aan te melden voor het Exclusief spaarprogramma begin je met sparen. Iedere maand ontvang je automatisch punten, die je kunt inwisselen voor mooie cadeaus en duurzame producten. Hoe langer je klant bent, hoe meer punten je spaart. Zo kan je sneller een mooi cadeau uitzoeken. 

Zo spaar je punten

Na de aanmelding ontvang je iedere maand automatisch punten. Nieuwe punten worden aan het begin van de maand bijgeschreven op je spaarsaldo. De punten die je nu spaart blijven vijf jaar geldig. Besluit je weg te gaan bij Vattenfall, dan vervallen de gespaarde punten. 

Zo zoek je cadeaus uit

De punten kun je inwisselen op deze website. Er zit zéker iets voor je bij: een leuk cadeau voor jezelf of iemand anders. Je kunt ook jouw punten aan een goed doel doneren. Heb je nog niet voldoende punten gespaard? Zet het artikel dan op je verlanglijst en wij sturen je een e-mail als je je spaardoel hebt behaald.
Je kan je saldo altijd bekijken door in te loggen op Vattenfall Exclusief.

Nóg meer klantvoordeel: Goed doen, Erop uit en Winnen:


Goed doen
Vattenfall heeft een grote maatschappelijke verantwoordelijkheid en wil actief en positief een bijdrage leveren aan haar omgeving. In de categorie Goed doen kun je met je punten bijdragen aan een goed doel, of aan duurzaamheid. Dat is samen investeren in de toekomst. Goed voor jezelf, en voor een ander.

Erop uit
Vattenfall organiseert elk kwartaal Vattenfall Klantendag(en). Tijdens deze dagen krijg je altijd flinke korting op entree en leuke extra's zoals een kijkje achter de schermen, een speciale voorstelling of iets lekkers te eten of te drinken tijdens jouw bezoek. Leuk voor de hele familie!

Winnen
Maandelijks zijn er leuke winacties. Hoe langer je klant bent, hoe hoger jouw winkans! Hoe dat werkt? Bij een prijsvraag wordt er voor elk goed antwoord van klanten met een Brons- en Zilverstatus 1 “lootje” in een virtuele pot gedaan, per goed antwoord van klanten met een Goud-status twee lootjes, en per goed antwoord van Platina 3 lootjes. Uit de totale pot worden de prijswinnaars blind getrokken. Hoe meer lootjes, hoe meer kans. Per prijsvraag kan je 1 keer meedoen.

Vragen


Bij de veelgestelde vragen vind je nog meer informatie over het programma. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de Servicedesk van Exclusief, zij helpen je graag verder.

Open cookie settings